Bellezza è cura di a pelle

Bellezza è cura di a pelle

Effetti negativi di PM2.5 nantu à a salute di a pelle

ochju

Effetti negativi di PM2.5 nantu à a salute di a pelle

A pelle hè l'urganu cù a più longa esposizione à l'ambiente esternu è cù a più grande zona direttamente esposta à l'aria.Hè ancu unu di l'organi cù a più grande esposizione diretta à PM2.5 è a prima barriera di difesa di u corpu umanu.PM2.5 in l'aria hà u più grande impattu nantu à a pelle, in particulare a pelle faciale.

Ci hè più di 20 000 pori in a pelle di a faccia umana, cù un diametru di circa 20-50 microns, sti pori sò u canali per l'oliu secretatu da i glànduli sebaceous per scorri à a superficia di a pelle;mentri u diametru di particeddi PM2.5 in l'aria hè menu di 2.5 microns, chì hè assai più chjucu cà u diametru di i pori, cusì i particeddi fini ponu entre in i pori, i follicle di pili è i glanduli sebaceous lisu.

I studii anu dimustratu chì e particelle in l'aria ponu aumentà a secrezione di sebum, purtendu à l'acne, i punti neri è altri prublemi di a pelle.

U più altu u livellu di particeddi in u microambientu individuale, u più altu u nivellu di sebum è più facilmente l'equilibriu di l'oliu è l'acqua di a pelle hè disturbatu.

Evità l'esposizione di particelle in l'aria durante u sonnu hè a chjave per una bona cura di a pelle faciale

a56e16c6

A nostra suluzione finale

Sistema di microambienti di respirazione Pure Planet®

aiboy

Scenari applicabili

dorme

Centri di sonnu

casa

Case di cura

spas

Sleep SPA

quistione

Ospedali (psichiatri) Case

alberghi

Alberghi high-end